szamlazorendszer.hu

Számlázó program az interneten.

Aktuális


2017.08.24. Szerver tanúsítvány csere

Ismét eltelt egy év, így a mai napon újra le kellett cserélnünk a szerverünk tanúsítványát. Az adatáramlás biztonságát a Comodo SSL tanúsítványkiadó garantálja tranzakciónként $10.000.- értékig.

2017.01.01. Újra üzemben a Számlázórendszer

Minden szükséges módosítást elvégeztünk, mostantól újra használható a rendszerünk.

Lecseréltük a PDF nyomtatásért felelős modult, ezzel együtt korszerűsítettük a számlák formai megjelenését. Ami viszont ennél sokkal fontosabb, így hamarosan elérhető lesz majd a PDF alapú számlák automatikus kiküldése e-mail üzenetben is.

Aktiváltuk azon ügyfeleink fiókjait, akik éltek az előzetes ellenőrzés lehetőségével, akik pedig nem, azok mostantól kérhetnek új belépési jelszót a fiókjaikhoz, ezt követően pedig végrehajthatják a kiküldött évkezdési tájékoztatóban leírt további lépéseket is.

Töltsd le a 2017-es évkezdési tájékoztatót!

2016.12.31. Átállás 2017.

Az évváltáshoz szükséges módosításokat idén is az év végi ünnepi munkarendhez igazodva végezzük el, ezért a Számlázórendszer 2016. december 31. 20:00 - 2017. január 2. 8:00 közötti időszakban nem lesz elérhető.

Az erről szóló részletes instrukciókat az évkezdési tájékoztatónkban küldtük el.

Boldog és sikeres új évet kívánunk!

2016.12.20. Számlázórendszer évkezdő ellenőrzés 2017.

A 2016-os évkezdő ellenőrzés tapasztalatiból okulva, idén finomított módszerekkel végezzük el az évkezdő ellenőrzést.

Az évkezdő ellenőrzés célja idén is az, hogy garantáljuk a Számlázórendszer használatával kiállított számlák hitelességét. Ennek érdekében a szokásos módon ellenőrizzük úgy a rendszerünk felhasználóit, mint az általuk képviselt számlakiállítók valódiságát.

Az ellenőrzés újdonsága, hogy a mai naptól előzetes ellenőrzésre is lehetőség nyílik, és ezáltal elkerülhetővé az a minimális fennakadás is, amelyet az idei év elején a lecserélt jelszavak és visszavont hozzáférések okoztak.

Az előzetes ellenőrzéshez szükséges tudnivalókat a mai napon minden felhasználónk részére személyre szabott e-mail üzenetben küldjük el.

Az első használat előtt figyelmesen olvassátok el, és hajtsátok végre a kezelőfelületen elérhető Dokumentációban leírtakat!

Töltsd le a 2017-es évkezdési tájékoztatót!

2016.12.18. PDF nyomtatás 2.0 bevezetés előtt
Továbbfejlesztettük a PDF számla generálást. A megszokott nyomtatási funkciókon túl, a jövő év eleji bevezetést követően az elmentett számlák beszédes fájlneveket kapnak, illetve a későbbiekben lehetővé válik majd az ügyfél oldali nyomtatás is, a vevők részére küldött automatikus e-mail üzenetből.

2016.12.18. Általános Szerződési Feltételek módosítása
Néhány ponton frissítettük az Általános Szerződési Feltételek menüpontot.

Jelen ÁSZF új előfizetői regisztráció esetén 2016. december 18-tól, meglévő ügyfelek vonatkozásában 2017. január 31-től módosításáig hatályos.

2016.12.18. Gyakran ismételt kérdések menüpont frissítés
Néhány ponton frissítettük a Gyakran ismételt kérdések menüpontot.

2016.04.18. Címadatok automatikus ellenőrzése élesítve
A mai naptól a Számla listában és a Partnerek listájában is megjelentek (az első verziótól eltérően) ikonok, amelyek a 2016-os címadat változáshoz kapcsolódó formai ellenőrzések eredményét jelenítik meg.

A címadatok jellemzői alapján - a tervezett 4 helyett- 5 csoportba soroltuk a számlákhoz kapcsolódó, illetve a partnerek (vevők) legutolsó verziója szerinti címeket az alábbiak szerint:

  A partner számlán szereplő címadatai hibásak!

Ha ezt az ikont a Számla listában látod, akkor erősen ajánlott a címadatok ellenőrzésének és korrekciójának megrendelése, mivel egy esetleges NAV ellenőrzés során a hibás címadat okot szolgáltathat mulasztási bírság kiszabására!

Ha ezt az ikont a Partner listában látod, akkor egyszerűen javítsd ki a partner címadatait mielőtt a következő számla műveletet (új számla kiállítása, érvénytelenítés, módosítás vagy másolás) elvégeznéd vele!

  (2016. előtti számlán) A partner címadatai nincsenek frissítve, vagy hibásak. Érvénytelenítés, módosítás vagy másolás előtt javítsd a partner címadatait!

Ezt az ikont a Számla listában kizárólag 2016. előtt kiállított számlákon láthatod.

Javítsd ki a partner címadatait mielőtt a következő számla műveletet (új számla kiállítása, érvénytelenítés, módosítás vagy másolás) elvégeznéd vele!

  A partner számlán szereplő címadatai valószínűleg hibásak!

Ha ezt az ikont a Számla listában látod, akkor ajánlott a címadatok ellenőrzésének és korrekciójának megrendelése az előbb említett okból.

Ha ezt az ikont a Partner listában látod, akkor egyszerűen javítsd ki a partner címadatait mielőtt a következő számla műveletet (új számla kiállítása, érvénytelenítés, módosítás vagy másolás) elvégeznéd vele!

  Javasolt a partner címadatainak ellenőrzése!

Ha ezt az ikont látod, akkor a Számlán szereplő illetve a Partner utolsó címadatai valószínűleg rendben vannak. Jó munkát végeztél! Kérésedre azonban szívesen ellenőrizzük mi is a címadatok helyességét!

  A partner számlán szereplő címadatait a Számlázórendszer ellenőrizte.

Az ikon és a megnevezés is Önmagáért beszél.

Ha ezt az ikont látod, akkor a címadatokat már mi is ellenőriztük, és rendben találtuk, vagy ha nem, akkor elvégeztük azok korrigálását.

Figyelem!

Előfordulhat, hogy a Partner listában a jó minősítésű ikonok valamelyikét látod a partner neve mögött, miközben a Számla listában egyértelműen hibásnak jelöljük a címet.
Ilyen esetben a Partner adatait az adott számla kiállítását követően módosítottad, és -természetesen- a módosításnak nincs visszamenőleges hatása.

Ebben az esetben:

  A partner számlán szereplő címadatai hibásak!

2016.03.06. Fizetési módok összevonása
A szoftverfrissítéssel végeztünk. Ennek célja a korábban cégekhez rendelt fizetési módok összevonása volt. A fizetési módok összevonására azért volt szükség, hogy egységesen hozzáférhetővé tehessük a különféle könyvelési rendszerekhez készített export moduljainkat.

A következő héten a korábbi számlák fizetési módjainak összevonását végezzük el. Addig számlák lemásolásakor előfordulhatnak hibaüzenetek.

2016.03.06. Szoftverfrissítés
Szoftverfrissítést végzünk, ezért a Számlázórendszer 2016. március 6. 19:00 - 2016. március 7. 8:00 közötti időszakban nem lesz elérhető.

2016.01.08. Gyakran ismételt kérdések menüpont frissítés
Frissítettük a Gyakran ismételt kérdések menüpontot néhány ügyfelünknél előforduló cím másolási probléma megoldásával kapcsolatos információkkal.

2016.01.04. Újra üzemben a Számlázorendszer
A szilveszteri buli nálunk 3 éjjel és 3 nappal tartott...
De megérte, mert mostantól újra üzemben a Számlázórendszer!

Számlázórendszer évkezdő ellenőrzés

A mostani üzemszünet alatt valamennyi felhasználói fiók jelszavát lecseréltük véletlenszerűen generált jelszavakra, így az első belépést követően új jelszót kell kérned.

Ha megváltozott az email címed, és a rendszerbe való belépéshez korábban még a régi címet használtad, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a jogszerűség ellenőrzését követően új email címet állíthassunk be a fiókodhoz!

Az első használat előtt figyelmesen olvassátok el, és hajtsátok végre a kezelőfelületen elérhető Dokumentációban leírtakat!

Töltsd le az évkezdési tájékoztatót!

2015.12.30. NAV 2016 átállás és ismételt hitelesítés
A számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet 2016. január 1-től hatályos 11/A. §-a rendelkezései alapján rendszerünk működését több ponton módosítanunk kellett.

A módosítások élesítését az év végi ünnepi munkarendhez igazodva végezzük el, ezért

a Számlázórendszer 2015. december 31. 14:00 - 2016. január 4. 8:00 közötti időszakban nem lesz elérhető.

Számlázórendszer évkezdő ellenőrzés

Megújul a regisztráció folyamata és a korábbiaktól eltérő módokon is ellenőrizzük a regisztráló cégeket, valamint a hozzájuk kapcsolódó felhasználókat.
A továbbiakban minden év elején a felhasználóinknak (az első számla kiállítását megelőzően) ellenőrizniük kell a cégük adatait az esetleges évközbeni módosulások, vagy a cég adózási formájának megváltozása miatt.

Az erről szóló részletes instrukciókat az évkezdési tájékoztatónkban küldjük majd el.

Boldog és sikeres új évet kívánunk!

2015.11.04. NAV adat exportálás 2016.
Elindult a 2016. január elsejétől kötelező NAV adat export állományt generáló modul fejlesztése. Várhatóan már december folyamán elérhető lesz a kezelőfelületen.

2015.11.03. Gyakran ismételt kérdések menüpont frissítés
Frissítettük a Gyakran ismételt kérdések menüpontot a Microsoft EDGE (Windows 10) böngészőjének használatával kapcsolatos információkkal.

2015.07.13. Adat exportálás könyvelőrendszerekhez .csv és .dbf formátumban
Idei célkitűzéseink egyike a Számlázorendszer és népszerű könyvelőrendszerek összekapcsolásának biztosítása. Ennek első lépéseként mától elérhetővé vált a számladatok univerzális .csv, illetve RLB specifikus .dbf formátumban történő exportálása.

További könyvelőrendszer-specifikus export modulok fejlesztése folyamatban van.

2015.03.12. Gyakran ismételt kérdések menüpont frissítés
Frissítettük a Gyakran ismételt kérdések menüpontot a Számlázorendszer NAV bejelentéshez kapcsolódó információkkal

2014.11.15. Számlázorendszer NAV bejelentés
Az új ÁFA törvény (23/2014 NGM) szabályai szerint a felhasználóknak kell bejelenteniük az általuk használt online számlázó rendszert.

2014.09.08. Szerver tanúsítvány csere
Ismét eltelt egy év, így a mai napon újra le kellett cserélnünk a szerverünk tanúsítványát. Az adatáramlás biztonságáról a jövőben is a GlobeSSL tanúsítványkiadó gondoskodik.

2014.01.04. PDF az alapértelmezett nyomtatási formátum
Módosítottuk a számla adatlapot, így mostantól a PDF az alapértelmezett nyomtatási formátum. A megszokott nyomtatási ikonra kattintva lehet elérni a PDF formátumú számlákat, illetve ugyanerre a gombra kattintva lehet kinyomtatni a későbbi másolati példányokat is.
Egyedi kérésre, év végéig a korábbi nyomtatási megoldás is elérhető.

2014.01.03. Gyakran ismételt kérdések menüpont frissítés
Több ponton frissítettük a Gyakran ismételt kérdések menüpontot. A különféle Internet Explorer verziók beállításaival kapcsolatos információk a továbbiakban kizárólag ott lesznek elérhetőek.

2013.11.13. Internet Explorer 11 beállítás
Rendszerünk az Internet Explorer 11-es verziójában kizárólag kompatibilis módban használható.
Erről részletes információkat a Gyakran ismételt kérdések menüpont Hogyan kell beállítanom az Internet Explorer 11-es böngészőt? bekezdésében találsz.

2013.09.09. Szerver tanúsítvány csere
A mai napon lecseréltük a szerverünk tanúsítványát, és ezúttal a tanúsítvány szolgáltatót is. Mostantól az adatáramlás biztonságáról a GlobeSSL tanúsítványkiadó gondoskodik.

2013.08.16. Virtualizáció 2.
Tovább folyik a virtuális szerverkörnyezet beállítása, ezért szolgáltatásunk 2013. augusztus 16-án pénteken 21:00 és várhatóan augusztus 17-én szombaton 21:00 között nem lesz érhető.

2013.08.09. Virtualizáció
A szolgáltatásunk, technológia megújításának következő állomásaként virtuális környezetbe kerül áthelyezésre. Ezúttal külső szolgáltatók bevonására már nincs szükségünk, így a legutóbbi IP cím cserénél megtapasztalt malőrökre nem kell számítanunk.
Szolgáltatásunk 2013. augusztus 9-én pénteken 21:00 és várhatóan augusztus 10-én szombaton 09:00 között nem lesz érhető.

2013.07.29. IP cím és tanúsítvány csere
A hétvégére tervezett IP cím és tanúsítvány csere rajtunk kívülálló okok miatt elmaradt. Az érintett távközlési szolgáltatókkal ma 20:00-ra módosítottuk az átállás időpontját.
Szolgáltatásunk 2013. július 29-én hétfőn 20:00 és várhatóan 2013. július 30-án kedden 08:00 között nem lesz érhető.

2013.07.26. IP cím és tanúsítvány csere (Elmaradt)
2013. július 26-án pénteken 21:00 és 2013. július 28-án vasárnap 09:00 között szerverünk IP címe és tanúsítványa megváltozik, szolgáltatásunk ez idő alatt nem lesz elérhető.

2013.04.27. Internet Explorer 10
Az Internet Explorer 10 működésében súlyos hibák tapasztalhatóak (pl. a Microsoft egyes saját weboldalai sem érhetőek el vele). Ezért kérünk mindenkit, hogy a hibákat korrigáló Internet Explorer javítócsomagok megjelenéséig rendszerünket kompatibilis módban használja.
Erről részletes információk a Gyakran ismételt kérdések menüpont Hogyan kell beállítanom az Internet Explorer 10-es böngészőt? bekezdésében találhatóak.

2013.03.24. PDF nyomtatási hibák kijavítva II.
Sikeresen telepítettük az új PDF generáló modult, valamint az összes eddig bejelentett számla generálási hibát ellenőriztük. A tesztek (a várakozásainknak megfelelően) kivétel nélkül sikeresek voltak.

2013.03.24. Szofverfrissítés
2013. március 24-én vasárnap 08:00 - 20:00 között szoftverfrissítést végzünk, szolgáltatásunk ez idő alatt nem lesz elérhető.

2013.01.14. PDF nyomtatási hibák kijavítva
Több hibajelentés is érkezett a PDF formátumú számlákon megjelenő [objectObject] szövegek, illetve a példányszámok hibás kezelés kapcsán. A hibákat sikeresen kijavítottuk.

2013.01.01. Számlázás 2013.
A számlák adattartamával kapcsolatos mától életbe lépő jogszabályi változás alapján a számlákon fel kell tüntetni az általánostól eltérő választott adózási formák megnevezéseit, úgymint:

  • pénzforgalmi elszámolás
  • önszámlázás
  • fordított adózás
  • különbözet szerinti szabályozás - utazási irodák
  • különbözet szerinti szabályozás - használt cikkek
  • különbözet szerinti szabályozás - műalkotások
  • különbözet szerinti szabályozás - gyűjteménydarabok és régiségek
Ezek mától elérhetőek rendszerünkben.

2012.12.31. Publikus a PDF nyomtatás (BETA)
Mától minden ügyfelünk számára elérhető a PDF nyomtatás.

A modul jelenleg beta teszt állapotban került publikálásra, ezért kérünk mindenkit, hogy az elkészült bizonylatokat csak alapos tartalmi és formai szemrevételezés után használja fel!
A bevezetés időszakában PDF nyomtatás a korábbi megoldás mellett párhuzamosan lesz elérhető (lásd az alábbi ábrán bekeretezett ikont), így esetleges hibás működés esetén is biztosított a számlák kinyomtatása.
A PDF nyomtatás ikonja a számla adatlapján
Amennyiben bármilyen tartalmi, vagy formai hibát tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk!

2012.12.20. PDF nyomtatás
Mától kérésre tesztelhető a közvetlen PDF nyomtatás.
Az év végéig azon ügyfeleink számára aktiváljuk ezt a szolgáltatást, akik vállalják az új funkció tesztelését, és az ezzel járól esetleges kellemetlenségeket.
Január második hetétől várható a funkció publikálása. Meglévő ügyfeleink, mint plusz szolgáltatás használhatják a mostani nyomtatási megoldás mellett.
A bevezetést követően regisztráló ügyfelek kizárólag ezt a funkciót érhetik el.

2012.11.13. Facebook Like box hiba
Internet Explorer 8-as böngésző használata esetén a Facebook Like Box betöltődése után a következő hibaüzenetet kapjuk;

Ezen a lapon nem biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül kézbesített tartalom található, amely a teljes weblap biztonságát veszélyeztetheti.
Kérjük ezt hagyd figyelmen kívül! Köszönjük!

2012.09.21. Szerver tanúsítvány csere
Ismét eltelt egy év, így a szerverünk tanúsítványát ismét cserélnünk kellett. Ezt most végeztük el. Az új tanúsítvány részleteit a jobb oldal alján található logóra kattintva tekintheted meg.

2012.02.01. Windows XP frissítés
A mai Windows XP frissítés néhány ügyfelünknél visszaállította az Internet Explorer böngésző alapértékeit, ezért a számlatételek a számlák aljára kerültek.
A következő számla kinyomtatását megelőzően ellenőrizd a számlaképet, bejelentkezést követően a Beállítások / {Céged neve} / Számlaformátum / Számla nyomtatási kép menüpontban!
Amennyiben hibát tapasztalsz, olvasd el és hajtsd végre a Gyakran ismételt kérdések menüpontban leírtakat!

2012.01.02. Elérhető a 27%-os áfa
Mától elérhető rendszerükben a 27%-os áfa.
Amennyiben még 2011-es teljesítéssel kell számlákat kiállítanod, azt tedd meg az aktuális beállításaiddal, majd ezt követően a Törzsadatok / Termékcsoportok menüpontban az egyes Termékcsoportok adatlapját megnyitva az Áfa kulcs mértéke legördülő menüből válaszd ki a 27%-os értéket!
A 25%-os áfa kizárólag a 2012. január elsejét megelőző teljesítési időpontú számlákon használható!
Kérjük, a számlák kiállításakor fokozott figyelemmel járj el, szükség esetén konzultálj pénzügyi- és számviteli munkatársaiddal!

2011.12.31. Szoftverfrissítés
2011. december 31-én szombaton 18:00-tól várhatóan 2012. január 2-án hétfőn 12:00-ig a 27%-os áfához kapcsolódó frissítést telepítünk, ezért szolgáltatásunk nem lesz elérhető.

2011.04.29. Szoftverfrissítés
2011. április 29-én pénteken 22:00-tól várhatóan 2011. április 30-án szombaton 08:00-ig szoftverfrissítést végzünk, ezért szolgáltatásunk nem lesz elérhető.

2011.04.08. Szerverpark bővítés
2011. április 08-án pénteken 20:00-tól várhatóan 2011. április 11-én hétfőn 08:00-ig szerverparkunkat bővítjük, ezért szolgáltatásunk nem lesz elérhető.

2010.09.09. Nyereményátadás Budapesten
Nyári nyereményjátékunk nyereményét utalvány formájában (hosszas egyeztetések után) ma adtuk át a szerencsés nyertes, az ABC-D Kft. dunaújvárosi ügyfelünk képviselőjének.
Számlázórendszer nyereményátadás 2010.09.09.

2010.07.13. Nyereményjáték eredményhirdetés
Nyári nyereményjátékunk eredményhirdetését ma tettük közzé Facebook-on.

2010.07.07. Nyereményjáték sorsjegyek közzététele
Nyári nyereményjátékunk sorjegyeit ma tesszük közzé. A július 10-i sorsoláson a nyeremény két kellemes éjszaka és két kényeztető nappal két személy részére a romantikus Héderváry Kastélyban a www.vendeglatohely.hu támogatásával.
Számlázórendszer nyereménysorsolás 2010.07.10.

2010.04.08. Nyereményátadás Budapesten
Évkezdő nyereményjátékunk mai sorsolásán ismét gazdára talált egy újabb Dell Insprion 1011 netbook. A szerencsés nyertes: Virág és Juhász Kft. budapesti ügyfelünk.
Számlázórendszer nyereményátadás 2010.04.08.

2010.01.06. Nyereményátadás Győrben
Karácsonyi nyereményjátékunk keretében ma gazdára talált egy Dell Insprion 1011 netbook. A szerencsés nyertes: Dynamicline Bt. győri ügyfelünk.
Számlázórendszer nyereményátadás 2010.01.06.

2009.07.01. ÁFA kulcs változás
Mint arról már bizonyára értesültél, az általános 20 %-os áfakulcs 25 %-ra módosul.
Ennek megfelelően a számlázórendszerben a mai naptól (ismét) elérhető a 25%-os áfakulcs, azonban felhívjuk figyelmedet, hogy a termékcsoportok menüpontban a módosítást neked kell elvégezned! A 20%-os áfa legfeljebb 2009. július 15-én éjfélig, a július elsejét megelőző teljesítési időpontú számlákon használható!
Kérjük, a számlák kiállításakor fokozott figyelemmel járj el, szükség esetén konzultálj pénzügyi- és számviteli munkatársaiddal!

Ügyfeleinknek
E-mail 
Jelszó 
Események
2016.12.31.
Átállás 2017.
2016.03.06.
Szoftverfrissítés
2013.08.16.
Virtualizáció 2.
2013.08.09.
Virtualizáció
2013.04.27.
Internet Explorer 10
2013.03.24.
Szoftverfrissítés
2013.01.01.
Számlázás 2013.
2012.12.20.
PDF nyomtatás
2011.04.29.
Szoftverfrissítés
Facebook
Statisztika
Kiállított számlák 222 191  
Biztonság
Általános Szerződési Feltételek | Kapcsolat
© Ötlet és programozás E-talon ® 2004 - 2017. Minden jog fenntartva!