Események

Rendszerünk az Internet Explorer 11-es verziójában kizárólag kompatibilis módban használható. Erről részletes információkat a Gyakran Ismételt Kérdések menüpont Hogyan kell beállítanom az Internet Explorer 11-es böngészőt? bekezdésében találsz.… Olvass tovább!


A mai napon lecseréltük a szerverünk tanúsítványát, és ezúttal a tanúsítvány szolgáltatót is. Mostantól az adatáramlás biztonságáról a GlobeSSL tanúsítványkiadó gondoskodik.… Olvass tovább!


Tovább folyik a virtuális szerverkörnyezet beállítása, ezért szolgáltatásunk 2013. augusztus 16-án pénteken 21:00 és várhatóan augusztus 17-én szombaton 21:00 között nem lesz érhető.… Olvass tovább!


A szolgáltatásunk, technológia megújításának következő állomásaként virtuális környezetbe kerül áthelyezésre. Ezúttal külső szolgáltatók bevonására már nincs szükségünk, így a legutóbbi IP cím cserénél megtapasztalt malőrökre nem kell számítanunk. Szolgáltatásunk 2013. augusztus 9-én pénteken 21:00 és várhatóan augusztus 10-én szombaton 09:00 között nem lesz érhető.… Olvass tovább!


A hétvégére tervezett IP cím és tanúsítvány csere rajtunk kívülálló okok miatt elmaradt. Az érintett távközlési szolgáltatókkal ma 20:00-ra módosítottuk az átállás időpontját. Szolgáltatásunk 2013. július 29-én hétfőn 20:00 és várhatóan 2013. július 30-án kedden 08:00 között nem lesz érhető.… Olvass tovább!


Az Internet Explorer 10 működésében súlyos hibák tapasztalhatóak (pl. a Microsoft egyes saját weboldalai sem érhetőek el vele). Ezért kérünk mindenkit, hogy a hibákat korrigáló Internet Explorer javítócsomagok megjelenéséig rendszerünket kompatibilis módban használja. Erről részletes információk a Gyakran Ismételt Kérdések menüpont Hogyan kell beállítanom az Internet Explorer 10-es böngészőt? bekezdésében találhatóak.… Olvass tovább!


Sikeresen telepítettük az új PDF generáló modult, valamint az összes eddig bejelentett számla generálási hibát ellenőriztük. A tesztek (a várakozásainknak megfelelően) kivétel nélkül sikeresek voltak.… Olvass tovább!


2013. március 24-én vasárnap 08:00 – 20:00 között szoftverfrissítést végzünk, szolgáltatásunk ez idő alatt nem lesz elérhető.… Olvass tovább!


Több hibajelentés is érkezett a PDF formátumú számlákon megjelenő [objectObject] szövegek, illetve a példányszámok hibás kezelés kapcsán. A hibákat sikeresen kijavítottuk.… Olvass tovább!