Események

A felajánlásokat köszönjük! A korábbi állapot szerint eredménytelenül lezárult kampányban a mai napon váratlan fordulat állt be azzal, hogy az egyik partnerünk felajánlotta a teljes hiányzó összeget, így a szükséges fejlesztéseket határidőben el tudjuk végezni. Az új rendszer használatához szükséges tájékoztatókat folyamatosan publikáljuk, illetve küldjük ki partnereink részére. Ahogyan azt előre jeleztük, amennyiben a kampányidőszakban… Olvass tovább!


NAV Online Számla 2018. július 1-től új NAV jogszabály lép életbe, így minden olyan számlát, amelynek adótartalma eléri vagy meghaladja a 100.000.- Ft-ot, azonnal be kell küldeni a NAV Online Számla rendszerébe. Számlázórendszer fejlesztés Ez a jogszabályi változás a rendszerünk ismételt, nagy léptékű módosítását teszi szükségessé. 2016-tól kezdődően lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek arra, hogy támogassák a… Olvass tovább!


A most kiadott frissítéssel a Számlakiállító adatlap módosítása során jelentkező automatikus űrlap mentési hibákat javítottuk, valamint előkészítettük a rendszert a Díjbekérő funkció újraaktiválására.… Olvass tovább!


Az év végi nagyobb rendszer átállás óta történt néhány apróbb frissítés is. Ezeket fogjuk 2018. február 1. 20-22 óra között telepíteni. A frissítés alatt a rendszer Üzemszünet állapotban lesz. A mostani frissítés során az alábbi funkciók új verzióit élesítjük: Vevő címadatok megjelenítése a Vevő kiválasztó listákban, a könnyebb beazonosítás érdekében Lista rendezési opciók frissítés Készpénzátutalási… Olvass tovább!


Ismét eltelt egy év, így a mai napon újra le kellett cserélnünk a szerverünk tanúsítványát. Az adatáramlás biztonságát a Comodo SSL tanúsítványkiadó garantálja tranzakciónként $10.000.- értékig.… Olvass tovább!


Minden szükséges módosítást elvégeztünk, mostantól újra használható a rendszerünk. Lecseréltük a PDF nyomtatásért felelős modult, ezzel együtt korszerűsítettük a számlák formai megjelenését. Ami viszont ennél sokkal fontosabb, így hamarosan elérhető lesz majd a PDF alapú számlák automatikus kiküldése e-mail üzenetben is. Aktiváltuk azon ügyfeleink fiókjait, akik éltek az előzetes ellenőrzés lehetőségével, akik pedig nem, azok… Olvass tovább!


Az évváltáshoz szükséges módosításokat idén is az év végi ünnepi munkarendhez igazodva végezzük el, ezért a Számlázórendszer 2016. december 31. 20:00 – 2017. január 2. 8:00 közötti időszakban nem lesz elérhető. Az erről szóló részletes instrukciókat az évkezdési tájékoztatónkban küldtük el. Boldog és sikeres új évet kívánunk!… Olvass tovább!


A 2016-os évkezdő ellenőrzés tapasztalatiból okulva, idén finomított módszerekkel végezzük el az évkezdő ellenőrzést. Az évkezdő ellenőrzés célja idén is az, hogy garantáljuk a Számlázórendszer használatával kiállított számlák hitelességét. Ennek érdekében a szokásos módon ellenőrizzük úgy a rendszerünk felhasználóit, mint az általuk képviselt számlakiállítók valódiságát. Az ellenőrzés újdonsága, hogy a mai naptól előzetes ellenőrzésre is… Olvass tovább!


Továbbfejlesztettük a PDF számla generálást. A megszokott nyomtatási funkciókon túl, a jövő év eleji bevezetést követően az elmentett számlák beszédes fájlneveket kapnak, illetve a későbbiekben lehetővé válik majd az ügyfél oldali nyomtatás is, a vevők részére küldött automatikus e-mail üzenetből.… Olvass tovább!