Rendszerfrissítés 2018. július 28. Ezen a héten hétfőn részt vettünk a VOSZ Budapesti és Pest megyei Regionális Szervezete, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, a Pest megyei Kereskedelmi és Iparkamara, az Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége, valamint a NAV Központi Irányítás közös szervezésében megtartott „Online számlázás, adatszolgáltatás eddigi tapasztalatai” című konferencián, amelyen a NAV részéről Tamásné Czinege Csilla Adószakmai ügyekért felelős… Olvass tovább!
NAV státusz napló a számla listában, a beküldési hibák kezelése NAV státusz napló a számla listában A legutóbbi frissítésünk alkalmával a számla lista is megújult, így részletes naplózott adatokat is szolgálatunk az egyes számlák NAV Online Számla Rendszer beküldésének állapotáról. A NAV státusz oszlopban található elemekre kattintva az adott számla teljes kommunikációs története elérhető, az üzenet és a válasz XML állományokkal együtt. Ezekből az egyszerű státusz állapoton… Olvass tovább!
Rendszerfrissítés 2018. július 1. A most kiadott frissítéssel vált teljesség a NAV Online Számla Rendszer adatcsere funkció. Ennek keretében az alábbi funkciók módosultak: A Számlakiállítói adatlapon módosult az Ország mező kezelése, amely ezentúl listából lesz választható mind a székhely, mind a levelezési cím esetében. A Számlakiállítói adatlapon megjelentek a NAV Online Számla rendszer azonosítók megadásához szükséges beviteli mezők, valamint… Olvass tovább!
NAV Online Számla Rendszer bevezetés üzemszünet értesítés Ma 20:00-tól hétfő reggel 8:00-ig üzemszünetet tartunk, amely időszak alatt végezzük el a rendszerünk verziófrissítését a NAV Online Számla Rendszer bevezetéshez kapcsolódóan. Az üzemszünet ideje alatt a szolgáltatásunk nem lesz elérhető! Szerkesztés alatt lévő számlák automatikus lezárása Az üzemszünet alatt lezárásra kerül minden nyitott számla. Tehát azok, amelyek még nem lettek kinyomtatva. Amennyiben van nyitott… Olvass tovább!
NAV Online Számla Rendszer bevezetéshez kapcsolódó feladatok A mai napon publikált frissítés alkalmassá tette rendszerünket a NAV Online Számla Rendszerhez való kapcsolódásra, de a tényleges használathoz a számlakiállító, valamint a törzsadatok egy részét is szükséges módosítani, bővíteni. Az ehhez kapcsolódó feladatokat vesszük sorra ebben a cikkben. NAV Online Számla Rendszer azonosítók megszerzése A NAV Online Számlázó Rendszerében az adott vállalkozás képviselője, vagy annak állandó… Olvass tovább!
Rendszerfrissítés 2018. június 25. A most kiadott frissítéssel a NAV Online Számla Rendszer adatcsere beállítása miatt módosult űrlapokat tettük elérhetővé, megkönnyítendő az átállást, amelyhez a teljes kódfrissítést a hétvégi üzemszünet alatt fogjuk publikálni.… Olvass tovább!
Támogatásgyűjtő kampány lezárás (frissített) A felajánlásokat köszönjük! A korábbi állapot szerint eredménytelenül lezárult kampányban a mai napon váratlan fordulat állt be azzal, hogy az egyik partnerünk felajánlotta a teljes hiányzó összeget, így a szükséges fejlesztéseket határidőben el tudjuk végezni. Az új rendszer használatához szükséges tájékoztatókat folyamatosan publikáljuk, illetve küldjük ki partnereink részére. Ahogyan azt előre jeleztük, amennyiben a kampányidőszakban… Olvass tovább!
NAV Online Számla Rendszer funkció fejlesztés NAV Online Számla 2018. július 1-től új NAV jogszabály lép életbe, így minden olyan számlát, amelynek adótartalma eléri vagy meghaladja a 100.000.- Ft-ot, azonnal be kell küldeni a NAV Online Számla rendszerébe. Számlázórendszer fejlesztés Ez a jogszabályi változás a rendszerünk ismételt, nagy léptékű módosítását teszi szükségessé. 2016-tól kezdődően lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek arra, hogy támogassák a… Olvass tovább!
Rendszerfrissítés 2018. március 6. A most kiadott frissítéssel a Számlakiállító adatlap módosítása során jelentkező automatikus űrlap mentési hibákat javítottuk, valamint előkészítettük a rendszert a Díjbekérő funkció újraaktiválására.… Olvass tovább!
Rendszerfrissítés 2018. február 1. Az év végi nagyobb rendszer átállás óta történt néhány apróbb frissítés is. Ezeket fogjuk 2018. február 1. 20-22 óra között telepíteni. A frissítés alatt a rendszer Üzemszünet állapotban lesz. A mostani frissítés során az alábbi funkciók új verzióit élesítjük: Vevő címadatok megjelenítése a Vevő kiválasztó listákban, a könnyebb beazonosítás érdekében Lista rendezési opciók frissítés Készpénzátutalási… Olvass tovább!