Események

Minden szükséges módosítást elvégeztünk, mostantól újra használható a rendszerünk. Lecseréltük a PDF nyomtatásért felelős modult, ezzel együtt korszerűsítettük a számlák formai megjelenését. Ami viszont ennél sokkal fontosabb, így hamarosan elérhető lesz majd a PDF alapú számlák automatikus kiküldése e-mail üzenetben is. Aktiváltuk azon ügyfeleink fiókjait, akik éltek az előzetes ellenőrzés lehetőségével, akik pedig nem, azok… Olvass tovább!


Az évváltáshoz szükséges módosításokat idén is az év végi ünnepi munkarendhez igazodva végezzük el, ezért a Számlázórendszer 2016. december 31. 20:00 – 2017. január 2. 8:00 közötti időszakban nem lesz elérhető. Az erről szóló részletes instrukciókat az évkezdési tájékoztatónkban küldtük el. Boldog és sikeres új évet kívánunk!… Olvass tovább!


A 2016-os évkezdő ellenőrzés tapasztalatiból okulva, idén finomított módszerekkel végezzük el az évkezdő ellenőrzést. Az évkezdő ellenőrzés célja idén is az, hogy garantáljuk a Számlázórendszer használatával kiállított számlák hitelességét. Ennek érdekében a szokásos módon ellenőrizzük úgy a rendszerünk felhasználóit, mint az általuk képviselt számlakiállítók valódiságát. Az ellenőrzés újdonsága, hogy a mai naptól előzetes ellenőrzésre is… Olvass tovább!


Továbbfejlesztettük a PDF számla generálást. A megszokott nyomtatási funkciókon túl, a jövő év eleji bevezetést követően az elmentett számlák beszédes fájlneveket kapnak, illetve a későbbiekben lehetővé válik majd az ügyfél oldali nyomtatás is, a vevők részére küldött automatikus e-mail üzenetből.… Olvass tovább!


A mai naptól a Számla listában és a Partnerek listájában is megjelentek (az első verziótól eltérően) ikonok, amelyek a 2016-os címadat változáshoz kapcsolódó formai ellenőrzések eredményét jelenítik meg. A címadatok jellemzői alapján – a tervezett 4 helyett- 5 csoportba soroltuk a számlákhoz kapcsolódó, illetve a partnerek (vevők) legutolsó verziója szerinti címeket az alábbiak szerint: A… Olvass tovább!


Szoftverfrissítést végzünk, ezért a Számlázórendszer 2016. március 6. 19:00 – 2016. március 7. 8:00 közötti időszakban nem lesz elérhető.… Olvass tovább!


A szoftverfrissítéssel végeztünk. Ennek célja a korábban cégekhez rendelt fizetési módok összevonása volt. A fizetési módok összevonására azért volt szükség, hogy egységesen hozzáférhetővé tehessük a különféle könyvelési rendszerekhez készített export moduljainkat. A következő héten a korábbi számlák fizetési módjainak összevonását végezzük el. Addig számlák lemásolásakor előfordulhatnak hibaüzenetek.… Olvass tovább!