Újra üzemben a Számlázórendszer Minden szükséges módosítást elvégeztünk, mostantól újra használható a rendszerünk. Lecseréltük a PDF nyomtatásért felelős modult, ezzel együtt korszerűsítettük a számlák formai megjelenését. Ami viszont ennél sokkal fontosabb, így hamarosan elérhető lesz majd a PDF alapú számlák automatikus kiküldése e-mail üzenetben is. Aktiváltuk azon ügyfeleink fiókjait, akik éltek az előzetes ellenőrzés lehetőségével, akik pedig nem, azok… Olvass tovább!
Átállás 2017. Az évváltáshoz szükséges módosításokat idén is az év végi ünnepi munkarendhez igazodva végezzük el, ezért a Számlázórendszer 2016. december 31. 20:00 – 2017. január 2. 8:00 közötti időszakban nem lesz elérhető. Az erről szóló részletes instrukciókat az évkezdési tájékoztatónkban küldtük el. Boldog és sikeres új évet kívánunk!… Olvass tovább!
Számlázórendszer évkezdő ellenőrzés 2017. A 2016-os évkezdő ellenőrzés tapasztalatiból okulva, idén finomított módszerekkel végezzük el az évkezdő ellenőrzést. Az évkezdő ellenőrzés célja idén is az, hogy garantáljuk a Számlázórendszer használatával kiállított számlák hitelességét. Ennek érdekében a szokásos módon ellenőrizzük úgy a rendszerünk felhasználóit, mint az általuk képviselt számlakiállítók valódiságát. Az ellenőrzés újdonsága, hogy a mai naptól előzetes ellenőrzésre is… Olvass tovább!
PDF nyomtatás 2.0 bevezetés előtt Továbbfejlesztettük a PDF számla generálást. A megszokott nyomtatási funkciókon túl, a jövő év eleji bevezetést követően az elmentett számlák beszédes fájlneveket kapnak, illetve a későbbiekben lehetővé válik majd az ügyfél oldali nyomtatás is, a vevők részére küldött automatikus e-mail üzenetből.… Olvass tovább!
Gyakran Ismételt Kérdések menüpont frissítés Néhány ponton frissítettük a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontot.… Olvass tovább!
Általános Szerződési Feltételek módosítása Néhány ponton frissítettük az Általános Szerződési Feltételek menüpontot. Jelen ÁSZF új előfizetői regisztráció esetén 2016. december 18-tól, meglévő ügyfelek vonatkozásában 2017. január 31-től módosításáig hatályos.… Olvass tovább!
Címadatok automatikus ellenőrzése élesítve A mai naptól a Számla listában és a Partnerek listájában is megjelentek (az első verziótól eltérően) ikonok, amelyek a 2016-os címadat változáshoz kapcsolódó formai ellenőrzések eredményét jelenítik meg. A címadatok jellemzői alapján – a tervezett 4 helyett- 5 csoportba soroltuk a számlákhoz kapcsolódó, illetve a partnerek (vevők) legutolsó verziója szerinti címeket az alábbiak szerint: A… Olvass tovább!
Szoftverfrissítés Szoftverfrissítést végzünk, ezért a Számlázórendszer 2016. március 6. 19:00 – 2016. március 7. 8:00 közötti időszakban nem lesz elérhető.… Olvass tovább!
Fizetési módok összevonása A szoftverfrissítéssel végeztünk. Ennek célja a korábban cégekhez rendelt fizetési módok összevonása volt. A fizetési módok összevonására azért volt szükség, hogy egységesen hozzáférhetővé tehessük a különféle könyvelési rendszerekhez készített export moduljainkat. A következő héten a korábbi számlák fizetési módjainak összevonását végezzük el. Addig számlák lemásolásakor előfordulhatnak hibaüzenetek.… Olvass tovább!
Gyakran Ismételt Kérdések menüpont frissítés Frissítettük a Gyakran Feltett Kérdések menüpontot néhány ügyfelünknél előforduló cím másolási probléma megoldásával kapcsolatos információkkal.… Olvass tovább!