2020-03-08 A mai napon közzétett rendszerfrissítés több területet is érint, ezért kérjük, figyelmesen olvasd el az alábbi tájékoztatást. Élesítettük a NAV Online Számla adatszolgáltatás V2.0 integrációt Több, mint három héttel a kötelező átállás új időpontja 2020.04.01 előtt élesítettük az új funkciót. A mai naptól kezdődően minden adatszolgáltatás már az új környezetben fog megtörténni. A fejlesztés kiterjedt előzetes tesztelést követően került publikálásra, de természetesen a következő napokban fokozott figyelemmel ellenőrizzük az adatszolgáltatások megfelelőségét. Automatikus számlaküldés e-mail üzenetben Egy új funkcióval bővült a szolgáltatás. Korábban is volt lehetőség a számlákról értesítő üzenetet küldeni a vásárlók részére, de ez most kiegészült azzal, hogy az értesítő üzenetből a számla a vevő által PDF formátumban ki is nyomtatható. Azért, hogy ez a változtatás ne okozzon problémákat, minden felhasználónknál kikapcsoltuk ezt a szolgáltatást. Tehát a használatbavételhez a funkciót újra be kell kapcsolni. Ezt a Beállítások / [Vállalkozás neve] menüpontban, a Beállítások lapon, a Számla készítés szakaszban a „Számla lezárásakor automatikus számla értesítő a vevő kapcsolattartójának e-mailben” opció kiválasztásával lehet beállítani. A beállítások mentése előtt utolsó lépésként minden esetben meg kell nyomni a „Kapcsolat tesztelése” gombot! Az üzenet az alábbi, egységes felépítésű és szövegezésű: Tisztelt [Kapcsolattartó neve]! Tájékoztatjuk, hogy az alábbi számlát állítottuk ki [Vevő neve] részére: Számlasorszám: [Számla sorszáma] Kiállítás időpontja: [Kiállítás időpontja] Teljesítés időpontja: [Teljesítés időpontja] Fizetési határidő: [Fizetési határidő] Bruttó végösszeg: [Bruttó végösszeg] Kérjük, hogy a számla végösszegét legkésőbb [Fizetési határidő]-ig kiegyenlíteni szíveskedjék! Ez egy papír alapú számla, kérjük nyomtassa ki! Amennyiben a kiállított számlával kapcsolatban kérdése van, keressen fel minket! Számláját itt tekintheti meg [Letöltési hivatkozás] Üdvözlettel: [Eladó cég neve]