2021-10-04 A mai rendszerfrissítéssel több új funkciót tettünk elérhetővé. A továbbiakban; NAV ajánlása alapján a módosító és érvénytelenítő számlák kiállításakor meg kell adni a módosítás vagy érvénytelenítés okát. Ez az információ a gépi adatszolgáltatással beküldésre kerül a NAV Online Számla rendszerbe. A magyar adószámmal rendelkező új partner rögzítésekor a vállalkozás adószámának megadását és az adószám ellenőrzés gomb megnyomását követően hibásan beállított adóalanyiság típus javításra került. Módosításra kerü a SimplePay rendszerén keresztül kifizetett számlák státuszának ellenőrzése és megjelenítése. A sikeres fizetést követően a SimplePay rendszeréből származó első körös vissaigazolást követően piros, míg a IPN (Instant Payment Notification) üzenet megérkezését és nyugtázását követően barna színű bankkártya ikon jelenik meg a számla listában. A SimplePay rendszerén keresztül kifizetett számlák esetén, a számla listában, a bankkártya ikonra kattintással megnyítjuk a SimplePay adminisztrációs felületén a konkrét tranzakcióhoz tartozó adatlapot.