Rendszerfrissítés 2021. október 4.

A mai rendszerfrissítéssel több új funkciót tettünk elérhetővé.

A továbbiakban;

  • NAV ajánlása alapján a módosító és érvénytelenítő számlák kiállításakor meg kell adni a módosítás vagy érvénytelenítés okát. Ez az információ a gépi adatszolgáltatással beküldésre kerül a NAV Online Számla rendszerbe.
  • A magyar adószámmal rendelkező új partner rögzítésekor a vállalkozás adószámának megadását és az adószám ellenőrzés gomb megnyomását követően hibásan beállított adóalanyiság típus javításra került.
  • Módosításra kerü a SimplePay rendszerén keresztül kifizetett számlák státuszának ellenőrzése és megjelenítése. A sikeres fizetést követően a SimplePay rendszeréből származó első körös vissaigazolást követően piros, míg a IPN (Instant Payment Notification) üzenet megérkezését és nyugtázását követően barna színű bankkártya ikon jelenik meg a számla listában.
  • A SimplePay rendszerén keresztül kifizetett számlák esetén, a számla listában, a bankkártya ikonra kattintással megnyítjuk a SimplePay adminisztrációs felületén a konkrét tranzakcióhoz tartozó adatlapot.