A 2016-os évkezdő ellenőrzés tapasztalatiból okulva, idén finomított módszerekkel végezzük el az évkezdő ellenőrzést.
Az évkezdő ellenőrzés célja idén is az, hogy garantáljuk a Számlázórendszer használatával kiállított számlák hitelességét. Ennek érdekében a szokásos módon ellenőrizzük úgy a rendszerünk felhasználóit, mint az általuk képviselt számlakiállítók valódiságát.
Az ellenőrzés újdonsága, hogy a mai naptól előzetes ellenőrzésre is lehetőség nyílik, és ezáltal elkerülhetővé az a minimális fennakadás is, amelyet az idei év elején a lecserélt jelszavak és visszavont hozzáférések okoztak.
Az előzetes ellenőrzéshez szükséges tudnivalókat a mai napon minden felhasználónk részére személyre szabott e-mail üzenetben küldjük el.
Az első használat előtt figyelmesen olvassátok el, és hajtsátok végre a kezelőfelületen elérhető Dokumentációban leírtakat!
Töltsd le a 2017-es évkezdési tájékoztatót!