szamlazorendszer.hu

Számlázó program az interneten.

Ismertető


1. Általános információk:

Működés:
A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program egy interneten elérhető, osztott üzleti alkalmazás, amely a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelő forint számlák kiállítására, valamint a kiállított számlákkal kapcsolatos kimutatások készítésére alkalmas. Használatához Windows operációs rendszerű számítógép, internet hozzáférés valamint felhasználói név és jelszó szükséges.

Törzsadatok:
A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program törzsadat funkciója lehetővé teszi fizetési módok, mennyiség egységek és termékcsoportok kezelését. Mindezekből tetszőleges számú hozható létre.

Termékcsoport nyilvántartás:
A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program termékcsoport nyilvántartása egyszerűsíti a termékek adatfelvitelét, segítségével bővül a kimutatások köre, valamint a termékcsoportokra jellemző kiegészítő információk automatizáltan kerülnek fel a számlákra. Az áfa kulcsok változásakor elengedő csupán a termékcsoportnál módosítani azt, hogy valamennyi, az adott termékcsoportba sorolt terméknél módosuljon.

Partnernyilvántartás:
A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program elsősorban internetes felhasználásra tervezett, kifinomult partnernyilvántartó funkcióval rendelkezik. A megszokott adatokon kívül, minden partnernél egyedileg adható meg az alapértelmezett fizetési mód és határidő, a kapcsolattartó személy neve, telefonszáma, levelezési és e-mail címe. Utóbbi azért, hogy partnerünk, a részére kiállított számla fontos adatairól (számlasorszám, kiállítás dátuma, fizetési határidő, fizetési mód és végösszeg) értesítő üzenetet kapjon.

Terméknyilvántartás:
A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program terméknyilvántartó funkciója biztosítja a termék megnevezés, mennyiségi egység és nettó egységár megadásán felül a termékcsoportba sorolást is.

Számlakészítés:
Az alap- partner- és termékadatok rögzítését követően azokból tetszőleges számú tétellel rendelkező, akár többoldalas számlákat készíthetünk. Bármely termék többször is szerepelhet egy-egy számlán, azonban a többszörös -véletlen- adatfelvitel megelőzése érdekében bekapcsolhatunk erre figyelmeztetést is. A sok tételből álló számlákat nem kell egyszerre elkészítenünk, mivel rögzítésüket követően (a számlafejben szereplő adatok, mint vevő, sorszám, dátumok és tárgy kivételével) a számla kinyomtatásáig módosíthatók a felvitt tételek.

Kimutatások:
A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program rugalmas felépítésű kimutatás szolgáltatása három szűrőfeltétel (időszak, partner, termékcsoport) alapján képes a számlákról és a kiszámlázott tételekről részletes, formázott kimutatást készíteni.

2. Díjszabás:

A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program jóhiszemű és törvényes célú használata korlátlanul és díjmentesen biztosított minden Magyarországon bejegyzett egyéni vagy társas vállalkozás, egyéb gazdálkodó, non-profit szervezet, valamint számlaadásra kötelezett magánszemély számára, amely (aki) a https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program általános szerződési feltételeit elfogadja és betartja.

A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program használatának díjmentességét a felhasználók önkéntes támogatásából biztosítjuk.

A NAV 2016-os szabályozáshoz kapcsolódó módosult címadat megadás során, a kiállított számlákon a partnerek címadataiban meglévő hibák ellenőrzését és korrigálását díjfizetés ellenőben végezzük el.

Az adattisztítás díja 100 címadatig egységesen: 30 000 Ft+áfa, a 101. címadattól kezdődően felárat kell fizetni, amely: 200 Ft+áfa/címadat.

Az adattisztátás megrendelése e-mailben történhet, amely megérkezését követően pontos tájékoztatást adunk a hibás címadatok mennyiségéről valamint a fizetendő szolgáltatási díjról.
A megadott szolgáltatás díj bankszámlánkon történő jóváírását követően végezzük el a címadatok korrigálását.

Figyelem! A címadat tisztítás kizárólag az adatstruktúra korrekcióját tartalmazza, a tartalmilag hibás címek módosítását nem. Ahhoz a számlát érvényteleníteni, majd a javított adatokkal újra kiállítani szükséges!

3. Regisztráció:

A felhasználói nevek és jelszavak kiosztása regisztráció útján történik. Sikeres regisztrációhoz működő e-mail címre, személyes- és cégadatok megadására van szükség.

Az elektronikus nyilvántartásokban nem szereplő természetes vagy jogi személy regisztrációjához szükséges az adószámról szóló NAV igazolás, továbbá bejegyző határozat másolatának emailen történő eljuttatása is.

4. Biztonság:

Jogosultság:
A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program jóhiszemű és törvényes célú használatának biztosítása érdekében minden regisztráció során több lépésben ellenőrizzük a megadott adatok hitelességét.
A megadott e-mail cím működését az arra küldött kezdeti jelszóval ellenőrizzük. Ennek hiányában a belépés a rendszerünkbe nem lehetséges.

Az online cégnyilvántartásban szereplő vállalkozások számára, amelyek a cégnyilvántartásban megadott cégjegyző email címükkel regisztrálnak, a számlakiállítást azonnal engedélyezzük.

Amennyiben a számlakiállító szervezet nem rendelkezik cégjegyző email címmel, vagy a regisztrációt nem arról az e-mail címről kezdeményezi, úgy a számlakiállító szervezet regisztráció során megadott bankszámlaszámáról kérjük bruttó 100 Ft ellenőrző összeg átutalását cégünk 16200223-10055465 bankszámlájára.

Megjegyzésben a számlakiállító cég adószámát kérjük megadni.

Az ellenőrzés során (is) utalható ennél tetszőlegesen nagyobb összeg, azt támogatásnak tekintjük és a rendszer további fejlesztésére fordítjuk.

Az átutalt összegekről minden esetben áfás számlát állítunk ki.

Amennyiben a regisztráció során megadott adatok ellenőrzése során hibás vagy valótlan adatot találunk, arról a felhasználót értesítjük, egyúttal az adatok pontosításáig a https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program használatát korlátozzuk.
A használati jog visszaállítása az adatok kijavítását követő sikeres újraellenőrzéshez kötött.

A regisztráció és a későbbi bejelentkezések alkalmával használt IP címeket a visszaélések megelőzése érdekében naplózzuk.

Adatbiztonság:
A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program adatbázisa egymástól független, jelentős földrajzi távolságú szerverközpontokban üzemelő, hierarchiába rendezett kiszolgálókon tárolódik. A különálló szerverek is többszörözött tárolókat tartalmaznak. Bármely okból bekövetkezett adatvesztés esetén a 24 órán belüli állapot visszaállítását garantáljuk.

5. Terméktámogatás:

A https://szamlazorendszer.hu/ számlázó program használatához kizárólag elektronikus terméktámogatást biztosítunk, amely a felhasználói felületről érhető el.

Ügyfeleinknek
E-mail 
Jelszó 
Események
2016.12.31.
Átállás 2017.
2016.03.06.
Szoftverfrissítés
2013.08.16.
Virtualizáció 2.
2013.08.09.
Virtualizáció
2013.04.27.
Internet Explorer 10
2013.03.24.
Szoftverfrissítés
2013.01.01.
Számlázás 2013.
2012.12.20.
PDF nyomtatás
2011.04.29.
Szoftverfrissítés
Facebook
Statisztika
Kiállított számlák 222 191  
Biztonság
Általános Szerződési Feltételek | Kapcsolat
© Ötlet és programozás E-talon ® 2004 - 2017. Minden jog fenntartva!