NAV Online Számla gépi interfészen beküldött adatszolgáltatások feldolgozásának lassulása

A NAV Online Számla honlapon 2018-10-04 08:38-kor közzétett hír szerint

Az Online Számla gépi interfészen beküldött adatszolgáltatások feldolgozásában lassulás tapasztalható.

A probléma kivizsgálása folyamatban van.

Az eseménnyel kapcsolatos új információ esetén frissítést teszünk közzé, kérjük kísérje figyelemmel a tájékoztatásokat!

Szíves megértését és türelmét köszönjük!

A hír 2018.10.04-én 15:15-kor elhárításra frissítésre került azzal, hogy a hiba elhárításra került.

Saját tapasztalataink szerint a gépi interfészen beküldött adatszolgáltatások feldolgozása továbbra is akadozik, esetenként akár több óra is eltelik a beküldés és a feldolgozás között.

Ennek eredményeként a kiállítást követően rövid időn belül érvénytelenített vagy módosított számlák esetében már a beküldés is hibát jelez „A módosítás vagy érvénytelenítés olyan okiratra hivatkozik, amire vonatkozóan nem történt adatszolgáltatás.” üzenettel, mivel az előzmény számla feldolgozása nem történt meg.

A hiba kijavításáig fokozottan ellenőrizzük a beküldéseket, a sikertelen beküldéseket manuálisan újraküldjük.