2018-10-06 A NAV Online Számla honlapon 2018-10-04 08:38-kor közzétett hír szerint Az Online Számla gépi interfészen beküldött adatszolgáltatások feldolgozásában lassulás tapasztalható. A probléma kivizsgálása folyamatban van. Az eseménnyel kapcsolatos új információ esetén frissítést teszünk közzé, kérjük kísérje figyelemmel a tájékoztatásokat! Szíves megértését és türelmét köszönjük! A hír 2018.10.04-én 15:15-kor elhárításra frissítésre került azzal, hogy a hiba elhárításra került. Saját tapasztalataink szerint a gépi interfészen beküldött adatszolgáltatások feldolgozása továbbra is akadozik, esetenként akár több óra is eltelik a beküldés és a feldolgozás között. Ennek eredményeként a kiállítást követően rövid időn belül érvénytelenített vagy módosított számlák esetében már a beküldés is hibát jelez „A módosítás vagy érvénytelenítés olyan okiratra hivatkozik, amire vonatkozóan nem történt adatszolgáltatás.” üzenettel, mivel az előzmény számla feldolgozása nem történt meg. A hiba kijavításáig fokozottan ellenőrizzük a beküldéseket, a sikertelen beküldéseket manuálisan újraküldjük.